זכוכית משוריינת לבית 99% שריון 1# בישראל

זכוכית משוריינת לבית

אחת המגמות החשובות ביותר בבניית בתים ועיצובם היא הכנסת אלמנטים שונים שמקנים לבית מראה יוקרתי ואלגנטי גם מבלי להוציא על זה יותר מדי כסף, ומבלי לבזבז על זה יותר מדי זמן לבנייה.

היום אנחנו מוצאים בתים מעוצבים רבים שיש להם מראה של בית ממגזין עיצוב משום שאופנות רבות שהיו בחו"ל הגיעו גם לכאן הודות לנסיעות הרבות של ישראלים בעולם.

היום רוצים לחיות בבית יפה כמו של כולם בעולם ואחת המגמות שנכנסו הכי חזק לבנייה כזאת היא שימוש רב בזכוכית הזזה למרפסת ולכל מיני אלמנטים שונים, ובהם בתוך הבית ולא רק בחוץ בתור חלונות.

מה היא הכנסת זכוכית משוריינת לבנייה?

אם כבר מדברים על הכנסת זכוכית לבניית בתים אנחנו מוצאים שימוש רב בזכוכיות חזקות מאוד כמו זכוכית משוריינת לבית או זכוכית מחוסמת, כלומר סוגים של זכוכית שעברו טיפול מיוחד על מנת לחסם ולחזק אותן כדי שיחזיקו מעמד לא רק במזג האוויר אלא גם בתאונות שונות ויישברו, אם בכלל, בצורה בטיחותית.

זכוכית משוריינת לא נשברת כלל, כך שהיא אפילו אלמנט שמחזיק מעמד בצורה מרשימה במשך שנים. לרבים זה נשמע אולי מוזר להציע זכוכית משוריינת לבית אבל המציאות מלמדת שכמה שיותר בטיחותי וחזק גם משפר את הביטחון האישי של אנשים.

זכוכית משוריינת היא חזקה עד כדי כך שאי אפשר לשבור אותה והיא משמשת בתור אלמנט עיצובי יוקרתי ואלגנטי בכל בית, כך שיש לה שימושים רבים ויתרונות שמוסיפים לכל מבנה שמשתמש בה.

איפה יש זכוכית משוריינת בבית?

לדלתות הזזה זכוכית למרפסת וכך גם לזכוכית משוריינת יש שימושים רבים, ממחיצות ועד קירות ממש, מדלתות הזזה חיצוניות או פנימיות ועד מעקות בתוך הבית ומחוצה לו. אנחנו מוצאים זכוכית משוריינת גם בתוך מקלחת או אמבטיה, ואם אנחנו רוצים לבנות גם מדפים וכונניות ייחודיות אנחנו יכולים להשתמש בה לשם כך.

כמובן שלכל כוננית או ספרייה מיוחדת שלהן נתאים דלתות מזכוכית משוריינת נתאים גם את התכולה היקרה שנרצה לשמור עליה מכם משמר.

כך שהיום, אנחנו מוצאים זכוכית משוריינת גם בתור חלונות וזגוגיות של דלתות הזזה במרפסת ולא רק כאלמנט בנייה כמו מעקה או מחיצות.

היופי שלהן אינו נפגם בגלל העובי והחוזק אלא להפך. הוא מוסיף לנו משום שהשקיפות אלגנטית מאוד והיא גם משמשת אותנו לבניית אקווריום לגינות ולמרפסות כדי ליהנות מהנוף במראה פנורמי.

היתרונות של זכוכית משוריינת בבית

אנו בחברת דה פלוס, יודעים שביטחון ובטיחות מעל הכל ולכן אנחנו משתמשים בזכוכיות החזקות האלה בכל מקום. אנחנו יודעים שזכוכית כזאת יכולה לשמור על הבית הרבה יותר טוב מזכוכית רגילה שתישבר על ידי פורצים או שתתנפץ בגלל אירועים ביטחוניים שונים.

כשיש יותר פשע ברחובות יש יותר חיפוש אחר אמצעי הגנה מאוד חזקים וזכוכית כזאת כדאית יותר מכל זכוכית רגילה.

הזכוכית יכולה לשמש אותנו גם בבתים פרטיים ולא רק במקומות מוסדיים. כמו כן, חשוב לזכור שהזכוכית המשוריינת נהדר גם כדי לבודד אותנו מחום, קור ורעשים.

היא שומרת על הבית ומאפשרת חיסכון בעלויות של מיזוג והסקה. שלא לדבר על איכות החיים שמשיגים כאשר יש שקט בבית ואפשר לשמוע את בני הבית מבלי לסבול מרעשים שמגיעים מבחוץ.

מיגון הבית

מי שלא מאמין עד כמה חזקה זכוכית כזאת צריך לראות זכוכית משוריינת שנמצאת במדומות ציבוריים כדי לראות כמה אמון נותנים בה כדי שתשמור על המקום.

זה נמצא אפילו בשדה התעופה או במקומות שבהם יש להגן מפני ירי ונשק, כך שזכוכית משוריינת בהחלט יכולה לעשות את העבודה של הגנה על הבית שלכם גם אם אתם אזרחים רגילים שפשוט רוצים להיות מוגנים טוב יותר מפני פשע ואירועי ביטחון.

Facebook
Telegram
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email